بی شک تا به حال برای شما پیش آمده است که متناسب با شغل خود، مجبور شوید در راستای بازاریابی تلفنی با مشتریان خویش تماس های غیر حضوری داشته باشید. احد از مشکلاتی که بعضی از ندگان با آن رو به رو هستند، تاثیر گذاری بر روی مشتریان خود در تماس های تلفنی می باشد.

 

بیشتر بخوانید: سه گام اساسی جهت مدیریت مشتریان ناراضی

 

در صورتی که در مکالمات تلفنی خویش احساس ناراحتی و نگرانی می نمایید، شاید برای شما شغل مناسبی نباشد. ترفندهای بازاریابی و تلفنی همگی ندگان بایستی بخشی از سررسید مربوط به خویش را به تماس های تلفنی با مشتریان خویش اختصاص دهند. توانایی برپایی بستگی و حفظ توجه کسان در بازاریابی تلفنی و مکالمات غیر حضوری مهارتی است که تمامی ندگان بایستی متعلق به برخوردار باشند.

 

۱- هدف خویش را تعیین نماید: چه چیز را می خواهید به دست آورید؟

 

۲- سوالات خویش را حاضر نمایید: چه چیزی را می خواهید بپرسید؟

 

۳- پذیرش های خود را حاضر نمایید: پاسخ سوالات احتمالی را در ذهن داشته باشید.

 

۴- تمرین کنید: صدای خود را ضبط کرده و خویش را مورد ارزیابی قرار دهید.

 

۵- تجسم کنید: تصویر مشتری و یا شخصی سایر را در مقابل خویش قرار داده و انگاشت کنید با وی در حال مکالمه تلفنی هستید.

 

در اینفوگرافی پایین همگی هر آن چه برای تلفنی به آن نیاز دارید به طور شرح دیتا شده است.

 

خلاصه اینفوگرافی پایین به شرح ذیل است:

 

بهترین زمان برای برقراری یک تماس تلفنی بین ساعت ۸ لغایت ۱۰ بامداد است.

بایستی یک عکس از مشتری فرضی خویش بر روی میزتان داشته باشید که بتوانید در طول انجام مکالمه به آن نگاه کنید.

با به کارگیری حرکات دست سعی کنید تن صدای خود را متناسب با مکالمه تغییر دهید.

موارد فوق تنها بخشی از اینفوگرافی ارائه شده است، در صورتی که هر نوع سوال و مشکلی در وابستگی با انجام یک مکالمه تلفنی برای شما وجود دارد، رهنمود می کنیم این اینفوگرافی را حتما مطالعه نمایید.


akhbar tecnolozh9 تلفنی ,خویش ,مکالمه ,اینفوگرافی ,بازاریابی ,مشتریان ,بازاریابی تلفنی ,داشته باشید ,نیاز دارید ,اینفوگرافی پایین ,مکالمه تلفنی منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

silvaco simulation طراحی وب سایت فروش انواع فلزیاب ارز دیجیتال rebekahiavoeo9 Website رعایت حریم خدمات آرایشی وزیبایی سالن آنیس دنیای دیجیتال